Bir Tatilin Daha Sonuna Geldik :)


Evet koca bir yaz geçti.. Bu yaz nasıl geçti diye düşününce aklıma ilk olarak otel geliyor tabi :s :) Haftanın dört günü Pamukkale yolları taştan :) Servis işkencesi.. Sonracığıma kızlarla güzel gezdik. İzmir'e gittikk, Muzo'yla Ali'yle İstanbul'a gittik, annemlerle Bodrum'a gittik, düşününce güzel geçmiş di mi :) Metallica konseri çok güzeldi en büyük heyecan oydu heralde :)

Hafta sonu İzmir'deyim, pzt. ya da salı Burdur'a kayıt yenileme için gidicez, öbür hafta okul açılıyor zaten.. Rahata çok alıştım bilmiyorum ne olucak bu dönem :s Bir de bu dönem orkestra fln kurulucakmış, resital verme gibi bir planım da var bakalım nasıl olucak.. Bir de seminer var bu dönem tabii :s Allahım kolaylık ver yarabbim :D Şimdiden gözüm korkuyo ama neyse :D Bir de bu son ders dönemi, dananın kuruğu bu dönem kopacak yani arkadaşlar :D Bakalım ne yapıcaz, nerde kadro bulucam, İzmir hayal mi olucak.. Hepsi çok yakında :p :)

Bu aralar İzmir'i okulu ordakileri çok özlüyorum, umarım kısa zamanda geçer :s Herkese iyi bir dönem diliyorum.. Ve yazımı tatilden kalan Bodrum fotoğraflarından güzel bir fotoğrafla noktalıyorum efenim. Esen kalın :)

3 yorum:

ucancekirge dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ucancekirge dedi ki...

aaa ne tesaduf bende ozdenle ve ezgiyle gitmistim istanbula...

esqi dedi ki...

ha ha komik insan trpc