Ben Neden Hiç Bloguma Yazmıyorum Ya :S

Evet bugün farkettim. Ben hiç yazmıyorum bloguma :)) Ali aldı başını gidiyor :p bende tık yok :)) Gerçi pek vaktim de olmuyor.. Neyse fazla uzatmadan başlasam iyi olucak :)

Şu aralar çok yoğun geçiyor, dönem sonuna yaklaşıyoruz. 9 Ocak cuma günü seminerim var, aynı haftalara yetişmesi gereken makalem var, keman sınavım var ha bir de işitme. İşitmeden pek bi korkuom yok aslında, ilk notum güzel geldi. Keman da pek korkutmuyor. Gerçi komisyonda başka hocalar da olucakmış. Eşliğimi Bulgaristan'da konservatuarda okumuş bir hocamız yapacak o yüzden çok heyecanlıyım :) Makale de fena gitmiyor ama seminer için biraz endişeliyim :s Danışmanım Burdur'daki üni.nin rektörü :s pek vakit bulup çalışamadık. Ben zatan haftada bir gün ordayım dersleri bir güne topladığımız için. Bir de bu hafta son ana bırakıyorsunuz demez mi :s Evet dedi. Ben ne dedim? " Hocam haftada bir gü.." " Özür dile.." Sonu gelmiyor cümlelerin :) korkudan :)) Adam koskoca REKTÖR YaaAA :s şaka değil yani :) Ben tabii anında uçukladım :) Ciddiyim :))) Hayır bırakmaz büyük ihtimal ama, düşüncesi bile sıkıyor beni çünkü İzmir - Burdur arası 6 saat ve günlük akış şu şekilde: çarşamba gecesi 02:00 Burdur arabasıyla macera başlar. Sabah 7:30-8:00 arası Burdur'a varırsın. Bu arada 2-3 saat uyuyabilmişsindir tabii ki. 10:00'a kadar Seda'yla Simit Sarayı'nda güne merhaba. :D 10:00 ders, 11:00 rektörden randevu alma çabaları. Sekreter seni sallamaz. Öğleden sonra gel der. Bu arada eşyalarını koyabileceğin bir yer yok. Laptop, keman, sırt çantan ile bir bütün olmuş dolaşıyorsun. Muhtemelen rektörlükte o yüzden sallamıyorlar beni ya neyse :) Öğleden sonra işitme dersi, yorgunluktan ve uykusuzluktan hiç birşey işiteme :D ( geçmiş haftalarda sınava girmişliğim var bu halde :s) neyse sonra keman dersi, ardından Rektörle görüşme. Saat 17:00. 17:45 İzmir aracına yetiş, Kamil Koç Rahat hat sağolsun hazır çorba ve sandviç seni yatıştırır. 6 saatin sonunda İzmir. İki gün kendine geleme tabii. 5 gün sonra yine yola çık :)) Bazen diyorum bu işkenceyi gerçekten kendim mi seçtim ? Her neyse, dersten kalmak konusunda neden korktuğumu anladınız mı?

Bir de maddi sıkıntı var hala çözülemedi..Halk eğitimde keman dersleri vermeye başlıyacaktım bu dönemin başında ama önümzdeki hafta anca gerçekleşicek sanırım. Katıldığım bir iki orkestra var, hatta birinde ünlü oldum ehehe :D buyrunuz link: http://www.milliyet.com.tr/Ege/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&ArticleID=1030917&Date=19.12.2008&Kategori=ege&b=Izmire%20yeni%20kurum :) Bu kurumun da sınavı var, olursa yırttım demektir. Yüksek lisans öğrenim kredisi çıktı bir de allahtan, ocakta yatıcakmış. Önümüzdeki aya baya bir rahatlamış olucam gün sayıyorum işte :) Şimdilik bu kadar.. Biraz sıkıcı bir yazı oldu bu sefer ama ne yapalım, bu seferlik böyle oldu. Umarım işler bir an önce rayına girer de daha komik yazılar da yazarım :) ( Aminnnn :) ) Hadi görüşürüz.. :)

0 yorum: