seminer sonrası :)

vay be seminer de bittii :) kendimi rahatlamış hissediyorum desem değil, eski sıkıntı da yok tabi ama.. ne bileyim noluyo yaa :s aptal oldum yollarda git gel heralde sonu buydu ztn bu işin biliyodum ben :)) Burdur'da yüksek lisans yaparsan bu olur al :) hey allaam..

Burdur'da seminer sunumundan sonra Denizli'ye geçtim bugün Denizli'deyim. Akşam 8:00 gibi geldim, yarın sabah 8'de İzmir'e gidiyorum yine. 13:00 'da orkestra çalışması var..Hayır bi gün orda burda koştururken çat die düşüp ölücem o olucak :)

bu arada seminer süper geçti, düşündüğümden daha güzel geçti. Rektör beyler elimi sıkıp tebrik etti efenim, öptü hatta :s :s ulen bu gazla ben artık.. Niye blog yazıom ya ben hala bir araştırmacı kişilik olarak :D hadi görüşürüz arkadaşlar ben azıcık kaçıyorum ;) :D:D:D:D

1 yorum:

kahraman dedi ki...

ezgi hanım araştırmacı yönünüzle ulaştığınız bulguları veya edindiğiniz birikimleri yada kendi tespitlerinizi biraz özetleyerek ve basıtleştırerek burda yer vermenızı bekliyoruz.