Sıradan bir cuma günü :)

Neden cuma günü yazıyorum? Başka gün mü yoktu?? Evet cuma günü yazıyorum çünkü..Hayırlı gün cuma!!! :s şimdiye kadar pek de bi hayrını görememiş olmakla beraber daha fazla saçmalamadan devam etmek istiyorum sefkili okur :D:D

Dün gece saatlerce Prison Break izleme dolayısıyla geç yattım, efet. Bi de uyuyamadım üstüne. Neyse sabah 08:30 kızların sesiyle uyandım (her nekadar sizin yüzünüzden uyanmadım desem de :D) Ali'yi ariim dedim alışkanlık (aşkım minayydın :p a2) neyse uyuzlanırken tel. çaldı 5 dk. sonra :s 0248... Allahım Burdur'un kodu!!! Kesin dedim rektör, 1 ay geçti tez için gelemdin yanıma dicek :s Şöyle bikaç dakika kaldım bakıyorum tel.e açmasam nolur :D "Daha fena olur ewt" cevabından sonra :D 3,5 ata ata açtım. Meğer ders bitmesine rağmen hocanın ısrarlarıyla devam ettirdiğimiz bir araştırma vardı, onunla ilgili bi sorun çıkmış...Naide hanım aldı tel.i ztn sekreterin elinden, baktılar ben saçmalıorum uyku sersemi :) Hemen gelebilir misin dio :D:D:D saasdasda :D Dedim ben Burdur'da deilim ki :D:D neyse şimdilik o konu öyle kaldı. Ztn ders bitti zorunluluğum yok uğraşmak için, teze başlayamadım daha adam akıllı :s ama işte hocaya söz vemiş bulunduk...

Neyse efenim saat13:00 gibi uyandım :D yuh dedim kendime :D Bizim kızlardan birinin erkek ark.ı gelmiş. Hazırlandım halk eğitime gidicem yeni kurs açıcaz keman için. Dün gidicektim de canım çok fena sıkılıyodu, İkea'ya gittim onun yerine :D:D herneyse :p Bu arada Elmas aradı İzmir'e geliyorum die :D ok dedm..Neyse yolda bi terliyorum bi üşüorum hava bi garip burda...Vardım sonunda, kapıyı çaldım Erol beyden cvp yok. yanda bi adam bugün yokmuş dedi :S:S oha dedim artık ya..Haftanın en az bikaç günü fix gidiyorum sayelerinde yani...Sinirlene sinirlene eve döndüm. Evde 2 kişi vardı birden 75 kişi olmuşlar :D:D :p şaka şaka 5-6 kişi fln :D:D Herneyse Eylül'ün de ark.ları kalıcakmış yer sorununu halletmeye çalıştık Elmas da gelicek diye. Öyle işte sefkili okur. Birazdan Karşıyaka'ya gidicem piyano dersine. Gelsin paralarrr :G:G :s paragöz oldum ben ya..böle deildim eskidenn...:s....Beni sefin olur mu.. :S:S saftrk

0 yorum: